De Vlaamse overheid (in samenwerking met VRT, de kunstinstellingen en de socio-culturele sector) herlanceert de koepelcampagne Beleef Weer Meer. Ga met jouw cultuurhuis, vrijetijdsorganisatie, lokaal bestuur… aan de slag met de campagne én maak jouw publiek weer warm.

Wat heb je nodig?

Via een handige toolkit kan je het campagnemateriaal aanpassen aan jouw cultuurcentrum, bibliotheek, kunstenhuis, dienst cultuur of vrije tijd. 

Download hier het campagnemateriaal en de toolkit.

De campagne wordt als koepelcampagne gelanceerd, maar je kan het campagnemateriaal aanpassen op jouw maat. 'Beleef Weer Meer’ is aanpasbaar volgens regionale context (bv. ‘Beleef weer meer in Gent’), volgens discipline (bv. ‘Beleef weer meer in het theater’), volgens organisatie (bv. ‘Beleef weer meer in de AB’) en volgens medium (print en social).

Waarom deze campagne?

Dit voorjaar werd de campagne voor het eerst gelanceerd om cultuurbezoekers te heractiveren na de coronacrisis. Nu krijgt de campagne opnieuw een boost met focus op het nieuwe cultuurseizoen. ‘Beleef Weer Meer’ zet in op de herkenbare emotie direct na het cultuurbezoek. Visueel ligt de nadruk op de blijdschap, verwondering, ontroering, extase, overgave, verbondenheid, … die een evenement teweegbrengt.

Info

Lees alles over de campagne op de website van Publiq.

0